یک فوتی و ۱۱ مسموم در اردبیل به علت مسمومیت الکلی-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

یک فوتی و ۱۱ مسموم در اردبیل به علت مسمومیت الکلی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل مسمومیت الکلی حدود ۱۲ نفر در مشگین‌شهر و فوت یک نفر از این افراد را تایید کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 21
کد خبر: ۱۳۹۲۷۶

به گزارش راهبرد معاصر،دکتر مجید محمدغریبانی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: این افراد بر اثر مصرف الکل صنعتی در یک جشن تولد مسموم شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از مرگ یکی از این افراد خبر داد و ادامه داد: از این تعداد در حال حاضر چهار نفر در بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین‌شهر بستری شده‌اند که یک نفر در حالت کما بسر می‌برد ۶ مسموم دیگر نیز به مراکز درمانی اردبیل انتقال یافته‌اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این افراد به صورت سرپایی مداوا شده اند، گفت: اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقبا اعلام خواهد شد.

غریبانی با هشدار به مصرف نکردن هرگونه مشروبات الکی خاطرنشان کرد: در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد، اختلال بینایی باید در اسرع وقت به اورژانس مراجعه شود./ایرنا


مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار